مراسم رونمایی از نرم افزار فرهنگی ویژه دانش آموزان (وصال)

 

🎥ویدیو | مراسم رونمایی از نرم افزار فرهنگی ویژه دانش آموزان (وصال)

⭕️نرم افزار وصال رونمایی شد

🔻طی مراسمی با حضور مسئولین شهرستان کاشمر از نرم افزار فرهنگی وصال ویژه دانش آموزان کاشمر رونمایی شد و تا ابتدای آبان ماه در دسترس عموم خواهد بود.
🔸در این مراسم که در موسسه آموزشی امام حسین(ع) کاشمر برگزار گردید امام جمعه کاشمر گفت: این نرم افزار ها الگو های پرجاذبه ای هستند برای فرهنگسازی که مارا به سمت درست می برد و من از عوامل سازنده این نرم افزار تشکر میکنم.
🔹حجت الا سلام طاهری ادامه داد: اکنون ما درگیر جنگ نرم و فرهنگی هستیم که در این نوع جنگ ها هر طرفی که اطلاعات درست بیشتری منتشر کند برنده خواهد بود و اینگونه کارها مانند ساخت نرم افزار و… ما را به این هدف نزدیک میکند.
🔸در ادامه جناب سرهنگ رحمانی جانشین فرماندهی سپاه ناحیه کاشمر افزود:در جنگ رسانه ای امروز، روایتگری به موقع و درست از شاخصه های مهمی است که باید به خصوص برای جوانان و دانش آموزان در نظر گرفته شود. جهاد تبیین که فرموده مقام معظم رهبری ست، جوانان را با واقعیت های امیدوار کننده ای رو به رو می‌کند
🔷همچنین اصغر کوهسرخی شهردار کاشمر گفت: این نرم افزار حاصل تلاش یکساله جوانان بسیجی کاشمر، موسسه فرهنگی موج ، فرهنگی سپاه ناحیه کاشمر ، شهرداری و شورای اسلامی کاشمر و همچنین بنیاد شهید کاشمر است که برای قشر مهم جامعه یعنی جوانان کاشمر طراحی شده است.
🔸وی ادامه داد: از عوامل سازنده این نرم افزار مخصوصا تیم فنی مهندسی موسسه موج تشکر میکنم زیرا زحمات زیادی در یکسال اخیر کشیده شد تا امروز شاهد رونمایی از این اقدام فرهنگی بزرگ باشیم .
گفتنی است نرم افزار فرهنگی ” وصال” شامل بخش های مختلفی همچون معرفی و زندگینامه شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم کاشمر، کتابهای صوتی، تاریخچه 🔹عملیات های دفاع مقدس و مدافعین حرم، برگزاری مسابقات و… می باشد که در بروزرسانی جدید مفاجر فرهنگی،ارزشی و دینی منطقه معرفی خواهد شد.

🔶مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کاشمر