ادای احترام شهردار کاشمر به ارتش به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی

1402/01/29
541 بازدید

🔰 ادای احترام شهردار کاشمر به ارتش به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی

🔸ارتش جمهوری اسلامی رُکنی موثر در بقا و اعتلای انقلاب اسلامی است. در نگاهی به تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد همراهی موثر چهره‏های نظامی دوستدار انقلاب با آرمان‏های امام خمینی (ره) هستیم. اینان توانستند ژنرال‏های وابسته به طاغوت پهلوی را از میدان به در کنند و تبدیل به ستون‏های انقلاب اسلامی بشوند.
ارتش در دوران مبارزه با ضد انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هم خوش درخشید. ارتش از جمله عوامل درخشش نظام مقدس جمهوری اسلامی در 44 سال گذشته بود. نیروهای این مجموعه خدوم از نیروی زمینی تا نیروی دریایی و نیروی هوایی در کلیه عرصه‏های مبارزه با دشمنان، در خط ولایت گام زدند و جانانه مدافع ایران اسلامی بودند و هستند.
فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران» و «تجلیل از حماسه آفرینی‏های نزاجا » فرصت مطلوبی برای ادای احترام به دلیران ارتشی است. به تعبیر فرمانده کل قوا؛ «به فضل پروردگار، ارتش جمهوری اسلامی ایران – همان طوری که امام بزرگوار می خواستند و آرزو می کردند و بارها بر زبان آورده بودند – یک ارتش مردمی و خدایی است».
ارتش در کنار سایر مجموعه‏های نظامی و انتظامی توانسته‏اند تامین کننده امنیت کشور باشند. اقتدار ایران قدرتمند مرهون نیروهای مسلح است. خوشحالیم که شاهد وحدت موثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی و بسیج تحت فرماندهی ولی فقیه هستیم. به سهم خود قدردان خدمات شهروندان شریف کاشمری عضو نیروهای ارتش هستم. این روز بر این عزیزان فرخفال فرخنده بادا. ادای احترام به شهیدان ارتشی کاشمر و جانبازان،آزادگان و ایثارگران کاشمری این نیروی نظامی ولایتمدار را وظیفه خود می‏دانم.

                                                                                                     اصغر کوهسرخی
                                                                                                      شهردار کاشمر

☑️روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کاشمر

 

برچسب‌ها:, ,