تامین هزار و هفتصد تن قیر برای آسفالت معابر طی دو ماه

1401/05/28
753 بازدید

شهردار کاشمر:
در دو ماه اخیر ۱۷۰۰ تن قیر برای آسفالت معابر توسط شهرداری تامین و خریداری شده است. از این میزان با پرداخت مبلغ چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، قریب هزار و ۴٠٠ تن قیر از پالایشگاه نفت جی، جذب شد.
شهردار کاشمر با بیان این مطلب به خبرنگاران گفت: از مجموع قیرها، هم اکنون هزار و ٢٠٠ تن در مخازن کارخانه آسفالت کاشمر ذخیره شده است.
اصغر کوهسرخی در ادامه با اعلام این نکته که بزودی ٢٠٠ تن قیر، از پالایشگاه تحویل کارخانه آسفالت کاشمر می‌شود، اظهار داشت: ٢٩٠ تن قیر نیز از طریق اداره کل راه و شهرسازی استان در قالب ستاد باز آفرینی و مسکن مهر به زودی در مخازن کارخانه آسفالت شهرداری تخلیه خواهد شد.
وی با ابراز این نکته که این قیرها به زودی در نقاط مختلف شهر برای آسفالت مورد استفاده قرار خواهند گرفت، افزود: با تحویل این مقدار قیر و شروع بکار کارخانه تمام اتوماتیک آسفالت، ۲۰۰ هزار متر مربع از معابر شهری، طبق برنامه‌ريزي انجام شده، آسفالت خواهند شد.
شهردار با بیان اینکه اولویت آسفالت با معابری است که زیر سازی و جدول گذاری به اتمام رسیده و شهروندان محترم مشارکت لازم را داشته‌اند، خاطر نشان شد: شهر را بدل به کارگاه خدمت به شهروندان کرده‌ايم، هم اکنون ۱۷ معبر شهری در اولویت قرار دارند که طی ۲ ماه آسفالت این معابر انجام خواهند شد.

انتهای پیام/