پیام شهردار کاشمر به مناسبت بزرگداشت روز کارگر

1402/02/10
476 بازدید

 

 

🔰پیام شهردار کاشمر به مناسبت بزرگداشت روز کارگر

 

🔶به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی؛ «کارگران ستون فقرات یک جامعه هستند که در صورت نبود و یا ضعف آنها، کشور فلج خواهد شد».
این جمله تاکید موکدی بر اهمیت جایگاه کارگران در هر اجتماع انسانی است. ایشان انسان‌های شریفی هستند که با شرافتی ذاتی در پی کسب رزق حلال هستند.
ایشان با دستانی پینه بسته، از جان در مسیر پیشرفت جامعه مایه می‌گذارند. این مهم در جامعه کارگری کاشمر نیز به عیان مشهود است.
باید قدردان خدمات این چهره‌های خدوم باشیم. رشد کاشمر مرهون زحمات و خدمات کارگران حوزه‌های مختلف از صنعت تا خدمات، از معدن تا کشاورزی، از بخش سلامت تا انواع پروژه‌های ساخت‌وساز است.
بر خود واجب می‌دانم روز کارگر را به تک تک کارگران شاغل در جاهای مختلف شهر و شهروندان کارگر در شهرک صنعتی و حوزه های مختلف فعال در شهرستان تبریک عرض کنم.
تکریم این قشر زحمتکش و تلاشگر وظیفه ماست. بنا به فرمایش امام خامنه‌ای‌ « اگر قشر کارگر از امید و رفاه و امنیت شغلی برخوردار باشد، حرکت کشور در مسیر پیشرفت سریعتر و آسان تر خواهد شد».
امید پیگیر دغدغه‌های جمیع کارگران باشیم. به سهم خود از خدمات کارگران فعال در بخش‌های مختلف مدیریت شهری تشکر می کنم. روز کارگر بر کارگران فرخفال کاشمر فرخنده باد.

اصغر کوهسرخی
شهردار کاشمر

🔶مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کاشمر

 

برچسب‌ها:,