مهندس کوهسرخی با صدور پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، مردم شریف و شهید پرور شهر کاشمر را به شرکت گسترده در راهپیمایی عظیم یوم الله قدس دعوت کرد.

1403/01/16
97 بازدید

به گزارش روابط عمومی شهرداری کاشمر، مهندس کوهسرخی با صدور پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، مردم شریف و شهید پرور شهر کاشمر را به شرکت گسترده در راهپیمایی عظیم یوم الله قدس دعوت کرد.

در متن این پیام آمده است :
روز جهانی قدس که یادگار ارزشمند امام راحل و عظیم الشأن انقلاب اسلامی می باشد، همواره یادآور اراده استوار و حمایت های همدلانه مسلمانان جهان از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با صهیونیسم جنایتکار و استکبار جهانی می باشد.
روز قدس، روز اعلام همبستگی با آرمان فلسطین، روز شادی مومنان و ناامیدی دشمنان اسلام است. این روز مقدس، یادآور حماسه‌ای ماندگار، فریادی بی‌کرانه و مظلومیتی بی‌مرز است، در این روز است که پیوند انقلاب اسلامی، مسلمانان جهان و مقاومت در برابر اسرائیل و آمریکا برقرار می شود و درحقیقت یوم الله قدس نماد وحدت جهان اسلام ونقطه عزت وکرامت مسلمانان است.
بی شک مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی امسال نیز با حضور میلیونی در راهپیمایی روز قدس، همگام با سایر ملت های دنیا نفرت خود را از صهیونیسم ابراز داشته و آزادی قدس شریف از چنگال خونین جنایتکاران را فریاد خواهند کشید.
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه ضیافت الهی، از شهروندان شریف شهر کاشمر دعوت می کنم تا با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، انزجار خویش از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را ابراز داشته و وحدت مسلمانان در مسیر تحقق آرمان قدس شریف را در برابر جهانیان به نمایش گذارند.

اصغر کوهسرخی
شهردار کاشمر

🔶مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کاشمر