پیام شهردار کاشمر به مناسبت میلاد با سعادت امام زمان (عج)

1401/12/16
389 بازدید

🔻به گزارش روابط عمومی شهرداری کاشمر، مهندس اصغر کوهسرخی در متن این پیام آورده است:

🔶امام خامنه‌ای :
«روز نیمه‌ی شعبان روز امید است. این امید، مخصوص مجموعه‌ی شیعیان یا حتّی مخصوص امت مسلمان هم نیست. اصلِ امید به یک آینده‌ی روشن برای بشریت و ظهور یک موعود، یک منجی، یک دست عدالت‌گستر در سرتاسر جهان، تقریباً مورد اتفاق همه‌ی ادیانی است که در عالم سراغ داریم»
همه منتظر عدالت‌گستر هستیم. مشتاق ظهور منجی هستیم. جشن میلاد حضرت مهدی(عج) آزمونی برای انتظار کشیدن است. برای به اتمام رسیدن غیبت کبری آن حضرت لحظه شماری می‌کنیم و امیدواریم توفیق خدمت به حضرت صاحب‌الزمان (عج) نصیبمان شود.
کاشمر از جمله شهرهای مهدوی کشور است. مهدیه آن پایگاهی برای آشنایی با استراتژی انتظار و عرض ارادت به ساحت قدسی حضرت صاحب الامر(عج) است. ذکر جمیل آن امام والامقام در مساجد و تکایا و هیئات و محافل دینی و مذهبی شهر جاری است.
شهروندان ولایتمدار کاشمر هر جمعه در دعای ندبه خود، اشکریزان واژه انتظار را معنا می‌کنند و چشم براه ظهور موعود هستند. انقلاب اسلامی ریشه در درک مفهوم انتظار دارد. نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی تعالی و پویایی خود را در سایه انتظار برای ظهور منجی عالم بشریت معنا کرده است.
به عنوان خادم این شهر مهدوی و شما شهروندان سرفراز در عرصه انتظار، عید میلاد امام زمان (عج) را به تک تک اهالی شهر مذهبی کاشمر تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
امید در سایه عنایات آن حضرت بتوانیم بهترین‌ها را برای شما خوبان رقم بزنیم. جشن نیمه شعبان بر شما پیروان بابصیرت خط ولایت مبارک و فرخنده بادا.

ارادتمند شما شهروندان شریف
اصغر کوهسرخی
شهردار کاشمر

☑️روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کاشمر

 

برچسب‌ها: