پیام تبریک شهردار کاشمر به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت

1402/06/04
528 بازدید

پیام تبریک شهردار کاشمر به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت

🔻مهندس اصغر کوهسرخی شهردار کاشمر در پیامی هفته دولت را به مسئولان و کارگزاران دولت تبریک گفت.
متن پیام تبریک مديريت شهري به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
🔷 تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری‌ها و از خود گذشتگی‌های دلیرمردانی همچون شهیدان والامقام رجایی و باهنر بوده که غیر از خدا هیچ نمی‌دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.
🔶 بی شک تجلی افکار و معانی ارزشمند این شهیدان والامقام، وحدت دولت و مردم در سایه اطاعت از فرامین مقام عظمای ولایت، الهام بخش تلاش و روشنی بخش مسیری است که دستیابی به رشد، توسعه، اقتدار و سرافرازی کشور و منطقه را به دنبال خواهد داشت .
🔷 بی تردید هفته دولت فرصتی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر افق‌های تازه‌ای از پیشرفت و توسعه را به منصه ظهور رسانده و با تدبیر زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون کشور در حیطه‌های مختلف به ویژه در زمینه گسترده شدن روحیه امید در دل تمامی ایرانیان را فراهم آورند.
🔶 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت را به همه دولت مردان، شهروندان ولایتمدار کاشمر و کارمندان خدوم و متعهد و به ویژه کارکنان مجموعه شهرداری تبریک عرض نموده و موفقیت دولت خدوم سیزدهم حضرت آیت الله رئیسی را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
🔷 ان شاءالله که همه ما در هر لباسی بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم ولایتمدار ایران اسلامی باشیم.
اصغر کوهسرخی
شهردار کاشمر

 

🔶 مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کاشمر

برچسب‌ها: