پیام تقدیر شهردار کاشمر از حضور گسترده مردم ولایتمدار و شهید پرور شهر کاشمر

1402/12/13
171 بازدید


✅خلق حماسه دیگر ازحضور مردم در ۱۱ اسفندماه

🔹مردم ولایتمدار و شهید پرور شهر کاشمر حماسه ای دیگر خلق کردند.

✅حضور گسترده در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ،مصداق ولایتمداری و بینش سیاسی بالای مردم بزرگوارمنطقه ترشیز از ایران اسلامی است که همیشه با حضور،وحدت و همراهی بموقع خود به آرمان ها و ارزشهای انقلاب پاسخ مثبت دادند.

🔹این حضور باشکوه می‌تواند مسیری از خدمت،کار و تلاش را برای مسئولین خدمت گذار فارغ از هر نگاهی فراهم سازد که میتواند زمینه ساز توسعه و پیشرفت شهر و منطقه گردد.

✅اینجانب ضمن تبریک این حضور از همراهی تک تک مردم عزیز، اقشار مختلف بویژه دانشگاهیان ،دانشجویان ، بانوان، جوانان، نوجوانان، فرهنگیان،روحانیون و طلاب علوم دینی، خبرنگاران و اصحاب رسانه، کارمندان، اصناف، بازاریان، ورزشکاران، پزشکان، صنعتگران، کارگران و همه کسانی که زمینه تحقق انتخاب با مشارکت بالا را فراهم نمودند بویژه همکاران محترم اینجاب در شهرداری کاشمر که انصافا تلاش کردند تا محیط شهری دچار آسیب نشود واز تمامی کاندیداهای محترم که با حضورشان زمینه مشارکت بیشتر را فراهم کردند صمیمانه سپاسگزارم.

🔹از خداوند متعال عزت و سربلندی و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی وصحت و سلامتی برای مقام معظم رهبری و مردم آگاه ، ولایی و همیشه در صحنه را مسالت دارم.

اصغر کوهسرخی
شهردار کاشمر

#شهرداری_کاشمر
#برای_خدمت_برای_مردم
#افتخارما_خدمت به مردم

🔶مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کاشمر
@kashmar_shahrdari