پیام شهردار کاشمر به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

1402/02/27
598 بازدید

🔰 پیام شهردار کاشمر به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

🔶 هنر «روابط عمومی» ایجاد ارتباطی دو سویه میان یک مجموعه و افکار عمومی است. روابط عمومی در کسوت یک هنر ارتباطاتی، سعی در تکریم مخاطبان هر نهاد دارد.
در عصر اطلاعات، شاهد درخشش هنر هشتم، در حوزه آگاهی‌بخشی و اطلاع رسانی هستیم. این هنر، منادی شفافیت است و بر آن است تا فضاهای مختلف اداری، صنعتی، دانشگاهی، فرهنگی و اجتماعی و حتی نظامی را برابر مقررات، به طور شفاف به مردم معرفی کرده، دغدغه‌های ایشان را به مسئولان و مدیران منتقل بکنند.
٢٧ اسفند «روز ارتباطات و روابط عمومی» بهانه مطلوبی برای عرض خسته نباشید به فعالان عرصه تنویر افکار عمومی است. ایشان به تعبیر امام خامنه‌ای، با «زبانی تاثیرگذار و قابل فهم» خدمات و دستاوردهای نهاد محل خدمتشان را به سمع و نظر مخاطبان می‌رسانند.
خوشحالم در شهر کاشمر خوبانی متخصص و متعهد در این حوزه فعالیت می‌کنند، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات روابط عمومی و اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری و شورای اسلامی شهرمان، این روز را به ایشان و جمیع مدیران روابط عمومی فعال در شهر و شهرستان کاشمر تبریک عرض می کنم.
باور داریم دانستن حق شهروندان شریف کاشمر است. امید فعال روابط عمومی در ادای این حق موفق باشند. امید در کنار هم بهترینها را برای کاشمر رقم بزنیم.

ارادتمند شهروندان بزرگوار کاشمر
اصغر کوهسرخی
شهردار کاشمر

 

🔷مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کاشمر

 

برچسب‌ها:, ,