پیام شهردار کاشمر به مناسبت 12 اردیبهشت بزرگداشت روز معلـــــم

1402/02/12
496 بازدید

✅12 اردیبهشت، سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰پیام شهردار کاشمر به مناسبت 12 اردیبهشت بزرگداشت روز معلـــــم

🔶اقبال بزرگ شهر کاشمر وجود فرهنگیانی است که به نحوی درخشان در عرصه آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان و جوانان منطقه تلاش کرده‌اند.
همگان باور داریم؛ «معلمی ادامه راه انبیاء است»، آموزگاران و دبیران کاشمر به خوبی درین مسیر ایفای نقش کرده‌اند. حضور پر تلالوی این فرهیختگان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی ستودنی است. این قشر پویا الگوی مطلوبی برای دفاع از ایران اسلامی محسوب می‌شوند. همه شاهد تلالوی ایشان در دوران دفاع مقدس بودیم.
معلمان کاشمر دارای توانمندی‌های گسترده‌اي در حوزه‌های مدیریتی هستند، گواه این مطلب حضور ایشان در مجموعه‌های نظیر شوراهای اسلامی، مدیریت شهری و هدایت نهادها و شرکت‌های مختلف است.
خویش را بسان همه شهروندان شریف کاشمر، وامدار معلم‌ها و کارکنان خدوم آموزش و پرورش می‌دانم. قدردان این پرچمداران مبارزه با جهل و نادانی هستم.
باور دارم هر کشور برای پیشرفت و بالندگی نیازمند کادر آموزشی متعهد و متخصصی چونان معلمان غیرتمند ایران اسلامی است. ضمن بزرگداشت یاد و خاطره علامه شهید مطهری و تک تک معلم های شهید، روز معلم به معلم‌ها، آموزگاران و دبیران کاشمر تبریک عرض می‌کنم. یقین با وجود شما خوبان، کاشمر بیش از پیش لایق بهترین هاست.

اصغر کوهسرخی
شهردار کاشمر

🔶مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کاشمر

 

برچسب‌ها: