کارخانه 120 تنی آسفالت تمام اتوماتیک کاشمر افتتاح شد

1401/04/23
821 بازدید

همزمان با راه اندازی و افتتاح کارخانه 120 تنی آسفالت تمام اتوماتیک کاشمر، نهضت اجرای عملیات آسفالت معابری این شهر نیز آغاز شد.
اصغر کوهسرخی شهردار کاشمر ظهر امروز در آئین آغاز بکار کارخانه 120 تنی آسفالت تمام اتوماتیک کاشمر که با حضور امام جمعه، نماینده مردم در مجلس، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه کارخانه جدید آسفالت کاشمر به صورت تمام اتوماتیک و بدون آلایندگی است، ابراز کرد: برای خرید، نصب و راه اندازی این کارخانه 120 میلیارد ریال هزینه شده است.
در کنار کارخانه آسفالت، سیلوی ذخیره آسفالت نیز با ظرفیت 30 تن که امکان نگهداری آسفالت تا مدت زمان 24 ساعت را دارد احداث شده است.
شهردار کاشمر با تاکید بر اینکه در سال جاری با رایزنی های انجام شده و همکاری سازمان شهرداری ها تا کنون هزار و 300 تن قیر وارد مخازن شهرداری شده است، خاطر نشان کرد: به زودی نیز 290 تن قیر در قالب مسکن مهر و ستاد بازآفرینی تحویل می شود.
کوهسرخی کارخانه آسفالت، بچینگ، شن شویی، سنگ شکنی و تولیدات بتنی را از جمله مجموعه های متصل به درآمد شهرداری برشمرد که در زمینی به مساحت 5 هکتار مشغول به فعالیت است.
با امکانات و تجهیزاتی که در این مجموعه فراهم شده امکان عرضه بتن و آسفالت برای اجرای سایر پروژه ها و آسفالت جاده های بین شهری و روستایی بوجود آمده است.

حجت الاسلام جواد طاهری

حجت الاسلام جواد طاهری امام جمعه کاشمر نیز دراین مراسم با تاکید بر فراهم کردن امکانات شهری و ارائه خدمات به شهروندان گفت: راه اندازی کارخانه آُسفالت تمام اتوماتیک توسط شهرداری کاشمر، اقدامی ارزشمند در اجرای نهضت آسفالت معابر شهری است که شهروندان از مزایای آن بهره مند می شوند.
در این راستا باید مدیریت و برنامه ریزی دقیقی انجام شود تا ضمن بهره مندی تمام مناطق شهر از آُسفالت، شاهد کم شدن اعتراض ها و نارضایتی شهروندان در این زمینه باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:, , , ,