📷گزارش تصویری| اقدام بی سابقه شهرداری کاشمر عقیم سازی بیش از ۳۳ قلاده سگ در پناهگاه مهربانی کاشمر به همت دکترانصاری و تیم ۱۳ نفره پزشکی دانشگاه فردوسی مشهد

1402/12/24
68 بازدید

📷گزارش تصویری| خدمتی دیگر از شهرداری کاشمر
اقدام بی سابقه شهرداری کاشمر
عقیم سازی بیش از ۳۳ قلاده سگ در پناهگاه مهربانی کاشمر
به همت دکترانصاری و تیم ۱۳ نفره پزشکی دانشگاه فردوسی مشهد، ۸ قلاده سگ در مورخه ٢١ اسفند عقیم سازی شدند.

مهندس نجار معاون مدیریت خدمات شهری ضمن تشکر از آقا و خانم امیدیان، خانم‌ها رئیس‌ زاده و مظفری گفت: ۸۰۰ قلاده سگ تاکنون جمع آوری شده و ۵۰۰ قلاده نگهداری می‌شود. ۸۰ درصد نر و ۲۰ درصد ماده هستند. تاکنون ۲۵ قلاده طی ماه‌های گذشته عقیم سازی شده و امروز هم ۸ قلاده عقیم سازی شدند.
دکتر انصاری گفت‌: در یک اقدام جهادی پزشکان و دانشجویان رشته دامپزشکی دانشگاه فردوسی در این پناهگاه حاضر شده و عمل سخت و حساس عقیم سازی را انجام دادند.
وی افزود: هر قلاده ۱۰ میلیون ریال هزینه عقیم سازی دارد که به صورت رایگان انجام می‌شود.
مهندس کوهسرخی شهردار کاشمر نیز از تیم پزشکی و تمام دست اندر کاران پناهگاه مهربانی تشکر نمودند و گفت:پناهگاه حیوانات که توسط شهرداری کاشمر ساخته شده مورد استفاده قرار میگیرد در سطح استان بینظیر است و تنها پناهگاهی است در سطح منطقه ترشیز
لازم به ذکر است عملیات عقیم سازی با پیگیریهای مدیریت شهری و همکاری پزشکان انصاری، فتحی، ذاکری، قریشی، خانزاده، پزشکان و دانشجویان دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی مشهد و اداره دامپزشکی کاشمر انجام شده است.

🔶مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کاشمر