پیام تبریک شهردار کاشمر بمناسبت حلول ماه مبارک رمضان

1402/01/05
158 بازدید

⭕️شهردار کاشمر در پیامی حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

🔻به گزارش روابط عمومی شهرداری کاشمر، مهندس اصغر کوهسرخی در متن این پیام آورده است:

نوروز امسال معطر به عطر قرآن است. تقارن دلنشین بهار و ماه مبارک رمضان بر شما دینمداران کهن دیار کاشمر فرخنده بادا. طاعات و عبادات شما ولایتمداران در این ایام نورانی و شب‏های الهی، قبول حضرت حق باد. شهر ما به لطف محافل انس با قرآن، مملو از خیر و برکت است. برخی از جلسات قرائت قرآن دیارمان قدمتی بیش از یک قرن دارند. وجود این نشست‏ها کاشمر را نورانی و مملو از معنویت کرده است. قدردان وجود اجتماعات قرآنی هستیم.
به تعبیر امام خامنه‏ ای؛ «شروع ماه مبارک رمضان، در حقیقت عید بزرگی برای مسلمانان است و جا دارد که مؤمنین، ورود این ماه را به هم تبریک بگویند و یکدیگر را به استفاده هرچه بیشتر از این ماه توصیه کنند. چون ماه ضیافت الهی است». مراتب تبریک خادم شهر کاشمر و شهروندان شریفش را به مناسبت شروع این ماه مبارک پذیرا باشید. خادمان شما خوبان در شهرداری، خدمت به شما را در ایام نوروز و در خلال این ماه عزیز، یک سعادت می‏دانند.
در نشست‏های قرآنی، در لحظات عبادت و در خلوت خود با ایزد منان، از خدا بخواهید به ما قدرت مضاعف و توان روزافزون برای خدمت بیشتر به کاشمر عزیز و ساکنانش، اعطاء بفرماید. کاشمر لایق بهترین‏هاست. خدمت به این شهر مقدس یک توفیق است. امید با دعای خیر شما شهروندان روزه‏ دار، بتوانیم بیش از پیش در ترویج شعائر دینی و ارزش‏های انقلابی و خدمت به محافل قرآنی و پیشرفت شهر، گام برداریم. سرافرازی کاشمر و شهروندان نابش، هدف ماست.
ارادتمند روزه‏داران عزیز و شهروندان گرامی
اصغر کوهسرخی
شهردار کاشمر

☑️روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کاشمر

 

 

برچسب‌ها:, ,